FreecoNet ma nowy wakacyjny cennik. Rozmowy na numery stacjonarne w Polsce są w atrakcyjnej stawce – już od 3 groszy brutto za minutę połączenia.
Nowy cennik na połączenia poza FreecoNet w Polsce obowiązuje od 1lipca do końca sierpnia. Obniżki cen to efekt promocji EuroTelekom, która jest odpowiedzią tego operatora na wkroczenie na TelArenę Crowley’a i Deutsche Telekom. 3 grosze brutto za minutę połączenia zapłacimy dzwoniąc między godz. 18-8, na numery abonentów TP SA (w pozostałych godzinach stawki są wyższe o 1-2 grosze). Połączenia na numery pozostałych operatorów są wyższe o 2 – 4 grosze. Warto pamiętać, że wszyscy zarejestrowani we FreecoNet, zawsze rozmawiają ze sobą za darmo (nie ma znaczenia, od jakiego operatora posiadają numer telefonu).
Ciekawe stawki pojawiły się też dla połączeń zagranicznych. Przykładowo – już za 5 groszy brutto dzwonimy na komórki w Hongkongu, na stacjonarne do Kanady czy Chin za 7 groszy brutto, a do Moskwy czy Niemiec za 8 groszy brutto. Naliczanie wszystkich rozmów jest sekundowe.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.