65 proc. internautów tworzy i umieszcza w sieci własne materiały, a 85 proc. przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi.
Jak wynika z badania agencji Think Kong i portalu StudentsWatch.pl, rośnie odsetek internautów, którzy tworzą własne treści i udostępniają je online (65 proc.), jest on niewiele mniejszy od odsetka deklarujących udostępnianie ciekawych treści znalezionych w Sieci (85 proc.). Codziennie ponad 40 proc. internautów kontaktuje się ze swoimi znajomymi przez serwisy społecznościowe, czat lub komunikator.
62 procent użytkowników Sieci co najmniej raz w miesiącu poleca różne produkty i usługi. Internauci są również aktywni w komentowaniu i ocenianiu treści w serwisach społecznościowych i forach (robi to codziennie ok. 6 proc. internautów, kilka razy w tygodniu 26 proc.).
Większość ludzi to właściwie mikroblogerzy. Regularnie polecają, udostępniają, piszą – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – Tylko niecałe 8 procent użytkowników Sieci deklaruje, że nigdy nie dzieli się znalezionymi treściami. 85 procent regularnie bierze udział w dyskusjach. To zjawiska, które mają bardzo duży wpływ na strategie marketingowe.
Badanie zrealizowano w styczniu 2012 roku na losowo dobranej próbie 1880 użytkowników Internetu w wieku powyżej 16 lat, metodą CAWI. Kwestionariusz wywiadu został opracowany wspólnie przez agencję interaktywną Think Kong i portal badawczy StudentsWatch.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.