Awin partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator

Opublikowano: 23 marca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Awin, sieć reklamy efektywnościowej,  został partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator. Od kilku lat realizuje on programy wsparcia przedsiębiorstw z całego świata na wczesnym etapie ich rozwoju. Obecnie trwają zapisy do majowej edycji, w ramach której start-upowcy, rozwijający się w sektorze IT i nowych mediów, będą mogli uzyskać wsparcie także ekspertów z Awin.

Program Axel Springer Plug & Play Accelerator realizowany jest od 2013. Trzy razy w roku start-upy mogą aplikować do 100-dniowych programów, podczas których zyskują wsparcie dopasowane do ich biznesowych celów. W ramach sesji edukacyjnych mogą czerpać z wiedzy ekspertów rynku, którzy podpowiadają w kwestiach dotyczących dalszego rozwoju, marketingu czy spraw prawnych. Spotkania z mentorami, biorącymi udział w programie, to niezwykle cenne doświadczenie, ponieważ są to przedsiębiorcy mający już na swoim koncie kilka własnych przedsięwzięć.

Oprócz Awin, do grona partnerów akceleratora należą: Accenture, Deutsche Bank i Ergo. Pierwsza edycja, w której udział wezmą eksperci sieci, rozpocznie się 15 maja. Do 9 kwietnia można zgłaszać swoje przedsięwzięcia za pomocą internetowego formularza.

Program realizowany jest w Berlinie. Przedsiębiorcy podczas pobytu mają zapewnione miejsce do pracy i mogą liczyć na stałe wsparcie zespołu akceleratora w ramach bieżącej pracy nad projektem oraz na spotkania z mentorami. Ci, którzy zdecydują się zostać tam po zakończeniu programu, zyskują dostęp do przestrzeni co-workingowej. Po 100 dniach organizowany jest Demo Day, podczas którego założyciele prezentują swoje start-upy ponad 200 inwestorom i dziennikarzom. W ramach programu, przedsiębiorcy powalczą o 25tys. euro. Mogą oni liczyć na wsparcie także po jego zakończeniu.

http://www.axelspringerplugandplay.com/

Sylwester KozakAwin partnerem Axel Springer Plug and Play Accelerator

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.