SGB-Bank we współpracy z Asseco wdrożył bankowość elektroniczną SGB24 w kilkunastu Bankach Spółdzielczych korzystających ze wspólnego Zintegrowanego Rozwiązania Zrzeszeniowego SGB.
Główną zaletą, którą chwalą twórcy projektu, jest technologia RWD. Jej podstawową zaletą ma być uniwersalność – korzystanie z bankowości sprawdzać ma się niezależnie od rozmiaru urządzenia klienta (desktop, tablet, smartfon).
Kolejnym wyróżnikiem ma być fakt, że w systemie SGB24 klient sam wybiera z „butiku” te miniaplikacje, które najlepiej trafiają w jego potrzeby i preferencje. Ma pełną swobodę samodzielnej zmiany układu pulpitu i sposobu zarządzania nim.
Ogromną zaletą nowego rozwiązania bankowości elektronicznej, bardzo istotną dla Banków SGB korzystających już z systemu Asseco, jest brak konieczności przeprowadzenia procesu migracji klientów. Oznacza to, że przez okres 6 miesięcy klienci będą mogli korzystać zarówno z dotychczasowej bankowości internetowej, jak i z nowej SGB24 – przekonuje Robert Tórz, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur w SGB-Banku S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.