Uruchomienie usługi w Turcji zbiegło się w czasie z rejestracją 10-milionowego użytkownika w serwisie. Turcja jest trzynastym krajem w którym działa BlaBlaCar.
Decyzja o uruchomieniu serwisu w Turcji została podjęta po ogłoszonej w lipcu trzeciej rundzie finansowania przez inwestorów na kwotę 100 milionów dolarów.
W Turcji widzimy olbrzymi potencjał dla rozwoju wspólnych przejazdów na długich dystansach. Ceny paliw należą do najwyższych na świecie, co oznacza, że wielu kierowców zainteresowanych jest dzieleniem się kosztami podróży. Poza tym osoby podróżujące pomiędzy miastami poszukują alternatywy dla powolnych autobusów czy zbyt drogich samolotów – powiedział Nicolas Brusson, współzałożyciel i dyrektor operacyjny serwisu.
BlaBlaCar łączy osoby zainteresowane transportem z kierowcami, którzy gotowi są udostępnić im miejsca podczas zaplanowanej przez siebie podróży. Za pośrednictwem serwisu z góry ustalana jest cena, którą pasażerowie mają zapłacić kierowcy w ramach podziału kosztów przejazdu.
W Stambule zostanie otwarte ósme biuro BlaBlaCar. Obecnie serwis BlaBlaCar funkcjonuje w krajach Beneluksu, we Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Turcji, na Ukrainie oraz w Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.