Bold oficjalnym Srebrnym Partnerem Wdrożeniowym Magento

Opublikowano: 17 czerwca 2016. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: , ,

Firma Bold Brand Commerce została srebrnym partnerem wdrożeniowym Magento. Jest to druga firma w Polsce z taką autoryzacją. Globalny program dla partnerów Magento zrzesza najbardziej doświadczonych dostawców usług e-commerce, opartych o system Magento.

boldJesteśmy bardzo dumni z uzyskania tytułu partnera wdrożeniowego Magento. Jest to tym większe wyróżnienie i osiągnięcie, że jesteśmy jedną z dwóch firm w Polsce, której przyznano partnerstwo. Nie byłoby to możliwe bez jasno określonej strategii, jakiej konsekwentnie trzymamy się od początku oraz zaangażowania całego zespołu, począwszy od konsultantów, projektantów, project managerów, a skończywszy na programistach. – powiedział Borys Skraba, Prezes Zarządu w Bold Brand Commerce.

Magento jest zaszczycone powitać Bold jako srebrnego partnera wśród członków programu Magento Solution Partner. Współpracowaliśmy z Bold już w ostatnim roku, gdzie zaprezentowali nam swoje zdolności technologiczne, dążenie do wysokiej jakości wdrożeń oraz zorientowanie na rynek i biznes, których to wymagamy od wszystkich naszych partnerów. Dostrzegamy sytuację e-commerce na polskim rynku i jesteśmy bardzo zainteresowani jego rozwojem. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Bold będziemy mogli zaoferować naszym klientom w Polsce, jak i poza nią, lokalne wsparcie eksperckie i globalny zasięg. – powiedział Art Boyd, Senior Director and Head of Channel Sales w firmie Magento.

Status Srebrnego Partnera pozwala na dostęp do unikalnej wiedzy technologicznej, rozszerzeń, oraz jeszcze lepsze wsparcie Magento i całego zastępu ekspertów.

Wśród klientów i partnerów biznesowych Bold Brand Commerce są m.in.: Castorama Polska, Mennica Polska, First Data, Nestle, Obsessive, Prima Moda, Super-Pharm, Semilac, Bayla, etc.

Sylwester KozakBold oficjalnym Srebrnym Partnerem Wdrożeniowym Magento

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.