Serwis Ceneo.pl zmienia swoją szatę graficzną. Nowa odsłona serwisu ma na celu wyróżnienie funkcji porównywarki w bardziej przystępny dla użytkownika sposób.
Od początku istnienia Ceneo.pl, podstawowa funkcja serwisu, czyli porównywanie cen produktów dostępnych w sklepach internetowych, została wzbogacona między innymi o system rekomendacji, listy zakupowe czy statusy dostępności towarów. Serwis udostępnił także aplikacje na smartfony, a ostatnio na iPada. Pod koniec 2011 r. wprowadzono również usługę „Kup na Ceneo”, umożliwiającą dokonywanie zakupów bezpośrednio na Ceneo.
Z początkiem października Ceneo.pl prezentuje swoją nową graficzną odsłonę. Zmiana layoutu ma na celu uporządkowanie i pokazanie nowych funkcji w bardziej przystępny i przejrzysty sposób. Celem przedsięwzięcia jest także, jak mówią przedstawiciele serwisu, ułatwienie użytkownikom dokonywania zakupów, chociażby poprzez prezentowanie większych zdjęć produktów, bardziej widocznej czcionki czy dostosowanie serwisu do różnych rozdzielczości ekranów. Nowością jest możliwość założenia konta użytkownika na Ceneo.pl jak i zalogowania się do niego poprzez konta na Allegro, Facebooku lub Google+.
Oddajemy w ręce naszych użytkowników nowe i lepsze Ceneo. Wraz z ze zmienionym wyglądem serwisu chcemy być bardziej dynamiczni, innowacyjni i jeszcze bardziej otwarci na nowe wyzwania. – powiedziała Joanna Bilińska, dyrektor sprzedaży, marketingu i wsparcia biznesu Ceneo.pl.
Mający ponad siedem lat serwis Ceneo.pl odwiedza miesięcznie ponad cztery mln unikalnych użytkowników, generując ponad 70 mln odsłon. Obecnie Ceneo ma w swojej ofercie ponad 12 mln ofert z blisko 5 tys. sklepów internetowych. Od 2007 roku Ceneo funkcjonuje w ramach Grupy Allegro.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.