Comarch odświeża swój wizerunek i wdraża nowy portal korporacyjny. Uruchomione zostały dwie jego wersje: skierowana na rynek amerykański (www.comarch.com) oraz niemiecki (www.comarch.de). Nowy serwis jest dziełem agencji SoInteractive .
Comarch od kilku miesięcy pracuje nad stworzeniem nowego wizerunku firmy w Internecie. Do dokonanych już zmian dołączany jest właśnie nowy portal korporacyjny. W sumie agencja SoInteractive opracuje dla Comarch aż dziewięć jego wersji.
„Naszym zadaniem nie była po prostu jednorazowa produkcja strony WWW. Nowy portal korporacyjny to element dużego projektu realizowanego dla Comarch” – opowiada Grzegorz Gracz, dyrektor kreatywny SoInteractive. – „Opracowujemy i wdrażamy całościową strategię komunikacji firmy w sieci, której celem jest gruntowna rewitalizacja jej internetowego wizerunku”.
„Stworzenie serwisu było złożonym przedsięwzięciem” – mówi Jowita Gmytryk, Dyrektor Działu Informatyki Korporacyjnej w Comarch – „Agencja musiała uwzględnić rozbudowaną strukturę portfolio produktów oraz międzynarodową aktywność rynkową i wkomponować to w ramy spójnego portalu całej firmy. W zakres prac wchodził więc m.in. projekt architektury informacji, ujednolicenie i uzgodnienie treści”.
SoInteractive zadbało zarówno o walory wizualne serwisu, jak też o wygodę i łatwość administrowania nim. Specjaliści agencji zaproponowali autorski CMS – system zarządzania treścią i jej wersjonowaniem wraz z uprawnieniami redaktorów. Przewidzieli też elastyczne możliwości pozycjonowania (SEO/SEM).
Nowy wizerunek firmy budowany jest także dzięki technologiom, których nie stosowano dotychczas w produkcjach webowych dla dużych korporacji. Przykładem są elementy graficzno-nawigacyjne na stronie głównej. Do wykonania tych animowanych obiektów zastosowano technologię PV3D.
„To przedsięwzięcie jest kolejnym etapem współpracy Comarch z SoInteractive, która rozpoczęła się od majkrosajtu dla branży ubezpieczeń. Inne zadania powierzone agencji to identyfikacja wizualna poszczególnych sektorów produktowych, redesign logotypu, a także prace nad kampaniami reklamowymi” – komentuje Piotr Gamracy, Business Development Manager agencji.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.