ContentMe to kompleksowe podejście do realizacji działań w obszarze content marketingu wraz z rozwiązaniem analitycznym oraz automatycznej promocji treści. Agencja działa w ramach struktur Interactions Europe.
Tym co ma wyróżniać ContentMe jest w pełni kompleksowa obsługa, nowe podejście do rozliczania oraz unikalna platforma, która zapewnia pełną automatyzację prowadzonych działań wraz z możliwością analizy i optymalizacji kampanii w czasie rzeczywistym.
ContentMe stanowi w pełni kompleksową odpowiedź na podstawowe obawy reklamodawców przed zaangażowaniem się w content marketing na szerszą skalę. Nie dość, że wszystkie prowadzone działania możemy już monitorować w czasie rzeczywistym, bez względu na miejsce publikacji treści – to agencje i marketerzy mają możliwość błyskawicznego reagowania na bieżące zainteresowania konsumentów, przez identyfikację najlepiej angażujących treści, a następnie prowadzenie w pełni programatycznej promocji tych treści w kilkunastu różnych kanałach społecznościowych i niespołecznościowych. To potężne narzędzie do automatycznej optymalizacji kosztów dotarcia w content marketingu. – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający ContentMe.
W ContentMe cały proces optymalizacji rozpoczyna się już na etapie inteligentnej publikacji treści stricte pod kątem precyzyjnego doboru kontekstu, a nie potencjału ruchu organicznego. Dzięki nawiązaniu bliskiej współpracy z amerykańską firmą Simple Reach, ruch na najlepiej angażujących treściach generowany jest w zautomatyzowanym procesie wielokanałowej promocji treści w ściśle zdefiniowanych widowniach.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.