Divante inwestuje w inteligentny system rekomendacji Quartic

Data Force Group, twórca Systemu Rekomendacyjnego Quartic zyskał partnera strategicznego i inwestora – Divante. Obie firmy połączyły siły na rynku e-commerce zawiązując w dniu 13 maja firmę Quartic sp. z o.o., w której Divante objęło mniejszościowe udziały.

Produkt Quartic został wprowadzony na rynek niecały rok temu a już zyskał wielu znaczących klientów i uznanie w branży. Oferta Quartic adresowana jest głównie do liderów rynku, nie mniej spółka oferuje swoje rozwiązania również w sektorze MSP. Systemu rekomendacji Quartic używają już między innymi: Gratka.pl, Empik.com, Merlin.pl, Electroworld.pl, Playmobile.pl oraz szereg innych firm, działających w branży e-commerce.

System automatycznie gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach klientów na witrynie. Na tej podstawie precyzyjnie poznaje ich potrzeby i preferencje zakupowe. Z obszernego katalogu produktów lub treści, Quartic przedstawia najlepszą dla klienta ofertę. Zastosowanie nowoczesnych algorytmów eksploracji danych (data mining) i sztucznej inteligencji pozwala przekształcić zgromadzone dane o preferencjach klientów w użyteczną wiedzę, dzięki której powstają rekomendacje, dopasowane do potrzeb każdego klienta.

W wypadku Empik.com konwersja z rekomendacji Quartic była o 30 % większa niż standardowa konwersja rejestrowana w sklepie. Rekomendacje Quartic okazały się także znacznie skuteczniejsze niż dotychczas stosowane własne rozwiązanie Empik.com.

Gdy na początku roku rozpoczęliśmy poszukiwanie interesujących narzędzi, które mogą wspierać eCommerce, nie przypuszczaliśmy nawet, iż tak zaawansowane rozwiązania jak Quartic mogą powstać w Polsce. Wieloletnie doświadczenie twórców Quartica – praca przy data mining dla największych korporacji – doskonale sprawdza się w coraz bardziej wymagających zastosowaniach eCommerce. – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante.

Divante inwestuje w inteligentny system rekomendacji Quartic 1

Inwestujemy w Quartic bo widzimy wielką wartość dodaną dla naszych klientów. Już prowadzimy wspólnie kilka projektów – łącząc badania usability, systemy rekomendacji oraz nowoczesne platformy e-Commerce, możemy zaproponować naszym klientom zupełnie nowy poziom efektywności – dodaje Karwatka.

Bardzo zależało nam na pozyskaniu partnera i inwestora z dużym doświadczeniem w branży e-commerce, dzięki któremu będziemy mogli rozwinąć system rekomendacji Quartic o nowe, praktyczne i skuteczne rozwiązania, które są potrzebne na rynku. Takim partnerem jest właśnie firma Divante, której doświadczenie i pozycja rynkowa pozwoli nam jeszcze szybciej się rozwijać – mówi Paweł Wyborski, Prezes Zarządu Quartic oraz partner w Data Force Group

Przez ostatni rok udało nam się osiągnąć pozycję lidera rynku, a to zobowiązuje. Dlatego oprócz stałego rozwoju Quartic niebawem zaproponujemy w branży on-line również inne produkty – dodaje Wyborski.

Firma Quartic Sp. z o.o. uruchomiła jednocześnie program testowy – dzięki niemu można przez 30 dni korzystać bezpłatnie z systemu rekomendacji by przekonać się o jego skuteczności.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top