Open Loyalty to platforma lojalnościowa dostępna open source, gotowa do działania w online i offline. Rozwiązanie posiada gotowe do użycia funkcjonalności lojalnościowe i grywalizacyjne, może zostać również dopasowane graficznie.
Wykorzystując doświadczenia ze współpracy z firmami takimi jak ING Bank Śląski, INTERSPORT Polska, Reserved czy Smyk programiści Divante zbudowali platformę lojalnościową o otwartym kodzie źródłowym. Podejście open source oraz gotowe funkcjonalności przyspieszają wdrożenie dedykowanego programu lojalnościowego oraz zmniejszają jego koszty.
Aplikacja pomagać ma klientom rozwiązać cztery główne problemy biznesowe:
- bardzo duża liczba klientów kupujących tylko jeden raz i niepowracających do sklepu,
- silna i wyniszczająca konkurencja cenowa, problem z zarządzaniem polityką zniżkową oraz promocyjną w zależności od typu klienta,
- brak punktu styku z klientem poza internetem, brak możliwości budowania trwałej relacji
z klientem, nie tylko w oparciu o realizowane zakupy, - duże koszty pozyskania klienta oraz niewystarczająca efektywność reklam płatnych
w pozyskaniu nowych klientów.
Pozyskiwanie klientów i spowodowanie, by chcieli do nas wracać oraz nas polecać to klucz do sukcesu każdego biznesu. Od dawna mierzyliśmy się z tymi wyzwaniami pracując z różnymi partnerami, zazwyczaj używając świetnego UX, reklam płatnych czy marketing automation. Zauważyliśmy, że rozwiązania do budowy dedykowanych aplikacji z tego obszaru są drogie lub mało elastyczne. Dlatego zdecydowaliśmy się na budowę Open Loyalty i udostępnienie aplikacji w open source – mówi Karol Bzik z Divante, Product Owner Open Loyalty.
W ramach aplikacji udostępnione zostały komponenty pozwalające na budowę rozwiązania lojalnościowego o dowolnym kształcie i skali.
Kluczowe funkcjonalności Open Loyalty to:
- definiowanie poziomów na bazie wydatków lub liczby uzbieranych przez klientów punktów,
- ustawianie reguł punktowych, w ramach których uczestnicy mogą zdobywać punkty na bazie historii zakupowej,
- mechanizm nagradzania poleceń nowych klientów,
- zarządzanie użytkownikami – poza gromadzeniem danych klientów możliwa jest również zaawansowana segmentacja uczestników programu. Aplikacja posiada kokpity działające w wielu kanałach, w tym kokpit rozszerzający sklep internetowy o nowe funkcjonalności lojalnościowe, kokpit klienta możliwy do wykorzystania jako portal klienta, czy POS kokpit – umożliwiający interakcję z klientami w salonach stacjonarnych.
Platforma Open Loyalty została opracowana w oparciu o technologie takie jak Symfony 3, Foundation Zurb, AngularJS, Elastic oraz Docker. Wykorzystanie podejścia open source pozwala na gromadzenie i przetwarzanie danych o zachowaniach użytkowników bez wysyłania ich na zewnątrz, jak może to mieć miejsce w przypadku rozwiązań typu SaaS (Software as a Service).
Aplikacja została udostępniona na GitHub w ramach licencji opartej o licencję MIT i przyciąga już pierwszych klientów – z Polski i zagranicy.
Więcej informacji o platformie Open Loyalty znajduje się na stronie openloyalty.io.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.