Divante w finale konkursu Magento

Opublikowano: 6 kwietnia 2016. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: , , ,

Wdrożenie Divante dla TIM SA jest pierwszym polskim projektem zakwalifikowanym do finału Imagine Excellence Awards w kategorii The Best B2B User Experience.

To oficjalna nagroda przyznawana najlepszym sklepom internetowym przez Magento Inc., dostarczyciela wiodącej platformy sprzedaży online, z której korzysta ponad 250 tys. firm na całym świecie.

Logo DivanteNajwiększym wyzwaniem w tym projekcie były dla nas rozbudowane integracje . Magento jest systemem zaprojektowanym w pierwszej kolejności dla firm działających w modelu B2C, dlatego rozważając je jako platformę dla B2B warto pamiętać o dodatkowych funkcjonalnościach, jak silnik rekomendacji, CRM umożliwiający działania przedstawicieli handlowych na kontach klientów czy dedykowane dla sprzedaży hurtowej opcje płatności – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante z Grupy OEX

W 2015 roku przychód TIM SA ze sprzedaży osiągnął niemal 130 mln € wobec 84 mln € w 2013 r., gdy firma uruchomiła sprzedaż online.

Ogłoszenie zwycięzców konkursu jest zaplanowane na 13 kwietnia 2016 roku. W tym samym dniu, podczas wieczornej gali Imagine Excellence Awards, odbędzie się ceremonia rozdania nagród.

Sylwester KozakDivante w finale konkursu Magento

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.