Divante, spółka należąca do Grupy Outsourcing Experts, stworzyła platformę sprzedażową dla sklepu Polarsport.pl – specjalistycznego sklepu z artykułami sportowymi i turystycznymi. Prace wdrożeniowe i dostosowanie systemu do potrzeb klienta trwały 6 miesięcy.
Rozwiązanie e-commerce zostało zbudowane na bazie systemu Magento, dzięki wdrożeniu Polsport.pl będzie mógł dowolnie kształtować politykę rabatową, dużo łatwiejsze będzie też sprawdzanie aktualnych stanów magazynowych. Ponadto rozwiązanie posiada wiele funkcji, m.in. skróconą ścieżkę zakupową czy dynamicznie przeliczany koszyk. Divante odpowiedzialne było także za integrację nowego rozwiązania z PC Market – systemem sprzedażowym do obsługi placówek stacjonarnych. W ofercie sklepu znajduje się blisko 4 tys. produktów.
Zbudowaliśmy jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie systemów do obsługi sklepu internetowego ze sprzętem górskim w Polsce. Wdrożone funkcjonalności pozwalają na dowolne kształtowanie polityki marketingowej i rabatowej. Wybór Magento pozwoli na rozbudowę internetowego kanału sprzedaży i będzie służył w Polar Sport przez wiele lat – powiedział Marcin Moska, New Business Developer w Divante.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.