Odkąd aplikacje pojawiły się masowo na urządzeniach mobilnych, w dynamiczny sposób poszerzają zakres możliwości tych urządzeń. Aplikacje mobilne to dynamicznie rozwijający się kierunek branży marketingu internetowego, który pozwala na zdobywanie zaufania konsumentów jako lojalnych odbiorców naszych produktów bądź usług.
Jak wynika z danych opublikowanych w styczniu 2014 roku w raporcie Forbes Insights i Adobe „The Connected Marketer: How Apps Are Engaging Customers, Partners and Employees”, aplikacje mobilne stanowią obecnie niezwykle zwinne narzędzie do nawiązywania kontaktów biznesowych z klientami i kreowania wizerunku naszej marki. Według badań respondentów, aplikacje mobilne mają najczęściej zastosowanie w takich obszarach jak: komunikacja z klientem, wsparcie obsługi klienta, przekazywanie informacji o produkcie bądź usłudze, brand engagement, wsparcie eventów oraz dostarczanie informacji o firmie. W opinii aż 31% respondentów aplikacje mobilne odgrywają istotną rolę w procesie zatrzymania konsumenta podczas cyklu zakupowego. Zdaniem 22% ankietowanych aplikacje mobilne są przydatne podczas podejmowania decyzji o wyborach konsumenckich. Prawie 20% respondentów jest przekonania, że aplikacje niejednokrotnie wspierają proces budowania świadomości marki.
Aplikacje mobilne odgrywają coraz istotniejszą rolę w biznesie. Rosnąca liczba firm i przedsiębiorców podejmuje inwestycje w stworzenie i rozwój własnych aplikacji. Niemal każda korporacja posiada własną aplikację prezentująca katalog oferowanych produktów czy usług. Większość banków oferuje swoim klientom wygodne korzystanie z konta za pomocą aplikacji mobilnej. Dzięki aplikacjom firmy mają możliwość nieograniczonego dostępu i przepływu danych w każdym miejscu oraz stałego kontaktu z konsumentami i potencjalnymi klientami. Aplikacje mobilne są źródłem nowych możliwości, stanowią też nowoczesny kanał komunikacji z odbiorcami naszych produktów/usług. Za pomocą aplikacji możemy w szybki i bezpośredni sposób komunikować klientów o nowej ofercie, aktualnych promocjach, cenniku.
Aplikacja mobilna jest niewątpliwe bardzo angażującą formą komunikacji z klientem. Jeśli jest przyjazna dla użytkownika i posiada wartościowy kontent, zachęca do wielokrotnego stosowania i dzielenia się z innymi użytkownikami, dzięki czemu staje się nośnikiem popularności naszej marki.
Autor: Neo Fusion
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.