Do grona wydawców, którzy rozpoczęli korzystanie z darmowego systemu do e-mail marketingu Inis, dołączyły kolejne serwisy. Są to witryny skupione w grupie Medousa, takie jak SMS.pl, Fotosik.pl czy Supergry.pl. Odwiedza je co miesiąc w sumie ponad 3 miliony użytkowników, a liczba obsługiwanych poprzez system Inis baz adresów e-mail przekracza 1,2 miliona.
W ciągu niecałych ośmiu miesięcy od rozpoczęcia działalności korzystanie z Inisa rozpoczęło kilkadziesiąt witryn, które gromadzą w swoich bazach ponad 3 miliony adresów e-mail. Wydawcy mają dzięki temu możliwość wysyłania swoich newsletterów i mailingów zupełnie za darmo, a także zyskali dodatkowe źródło dochodu dzięki kampaniom e-mailingowym zlecanym przez Inisa.
– Medousa to kolejny duży wydawca, który zdecydował się korzystać z Inisa. Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z tą firmą, zwłaszcza, że projekty, które prowadzi, cieszą się niesłabnącą popularnością. Jestem przekonany, że nasze współdziałanie będzie bardzo korzystne dla obu stron – powiedział Roman Grygierek, brand manager w Inis sp. z o.o.
Zadowolenia nie kryje również Agata Górny z Medousy, która podkreśla zalety systemu Inis. – Dzięki Inis możemy szybko i sprawnie realizować kampanie promocyjne i komunikować się z użytkownikami naszych serwisów. System jest prosty, przejrzysty i intuicyjny – korzystamy z niego od niedawna, ale już przypadł nam do gustu – stwierdziła.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.