Gamellon, gamingowa sieć partnerska YouTube w Polsce, wzmacnia dział sprzedaży

Opublikowano: 21 października 2016. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , ,

Od października sieć partnerska Gamellon poszerzyła swój dział sprzedaży, którym kieruje teraz Weronika Krzymińska pełniąc funkcję head of sales. Do zespołu dołączyła również Marcelina Woźniak jako senior sales manager. 

Gamellon to tematyczna sieć partnerska Youtube, skupiająca się na tematyce gamingu. Powstała w 2015 roku i liczy ponad 100 kanałów, które oglądane są stale przez 19 mln subskrybentów. Zadaniem nowych osób w zespole będzie przede wszystkim koordynacja współpracy z kluczowymi klientami, nadzór pracy działu client service oraz pozyskiwanie nowych kampanii marketingowych.

gamellonGamellon to ponad 100 kanałów, w tym 5 posiadających ponad milion subskrypcji, a dwóch twórców, Blowek i Stuu, są w pierwszej piątce najbardziej zasięgowych youtuberów w Polsce. Cała sieć MCN jest oglądana regularnie przez 19 mln subskrybentów i generuje 150 mln wyświetleń filmów miesięcznie. Tylko w tym roku udało nam się pozyskać ponad czterdzieści nowych kanałów, dlatego też rozbudowa działu sprzedaży była konieczna, aby skutecznie koordynować współprace z klientami oraz pozyskiwać nowe kampanie – wyjaśnił Adam Semik, prezes Gamellon. 

Weronika Krzymińska jako head of sales odpowiadać będzie za dalszy rozwój działu sprzedaży i koordynację jego pracy. Krzymińska jest związana z branżą od 2013 roku – wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w portalu naEKRANIE.pl oraz w LifeTube.

Marcelina Woźniak będzie odpowiadać w Gamellon za wsparcie proaktywnej sprzedaży oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami. Poprzednio przez dwa lata współpracowała z LifeTube na stanowisku sales executive, gdzie odpowiadała za koordynację projektów takich jak Wedel, McDonald’s, Ubisoft i Disney. Wcześniej pracowała w agencji public relations 24/7 Communications.

Krzymińska i Woźniak współtworzyły również eventy dla fanów YouTube, takie jak Orange Video Fest oraz Nju Winter Games. Krzymińska jest laureatką wyróżnienia w kategorii Social Media (12. edycja nagród Złote Spinacze) za pierwszy internetowy talent show na YouTube “Można Inaczej”.

 

Sylwester KozakGamellon, gamingowa sieć partnerska YouTube w Polsce, wzmacnia dział sprzedaży

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.