GetResponse obniża ceny – również na marketing automation

Opublikowano: 26 października 2016. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: ,

GetResponse, dostawca narzędzi online marketingowych, przygotował ofertę specjalną dla nowych użytkowników. Do końca listopada mogą oni kupić wybrane pakiety, w tym narzędzia marketing automation nawet o połowę taniej.

getresponseBlisko 80% firm wdrażających marketing automation w USA to małe i średnie firmy. W zeszłym roku ta liczba sięgnęła prawie 30 tys. Jak widać, inwestycja w marketing automation nie musi wiązać się z dużymi kosztami i nakładem pracy. Chcemy pokazać, że mniejsze firmy też mogą skorzystać wprowadzając automatyzację. Przy użyciu zaawansowanych, a jednocześnie prostych w użyciu narzędzi, mogą ze swoich biznesów „wyciągnąć” więcej, niż się wydaje – powiedział Daniel Brzeziński, vice prezes GetResponse.

Oferta GetResponse jest skierowana do nowych klientów, w tym do posiadaczy aktywnych kont testowych. Użytkownicy, którzy w listopadzie kupią konto PRO lub MAX, do końca roku mogą zyskać od 165zł do 2050zł, w zależności od wybranego pakietu. W ramach planów PRO i MAX zyskują dostęp m.in. do rozbudowanego pakietu landing pages, webinarów, funkcji multi-user oraz Marketing Automation – w tym także do dedykowanych narzędzi dla branży e-commerce.

Sylwester KozakGetResponse obniża ceny – również na marketing automation

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.