GetResponse promuje Marketing Automation podczas nadchodzących wydarzeń branżowych

Opublikowano: 21 września 2016. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , ,

GetResponse, dostawca usług email marketingowych i marketing automation, zaprezentuje nowe możliwości narzędzia podczas zbliżających się targów i konferencji branżowych nie tylko w Polsce.

getresponsePoświęciliśmy wiele pracy i uwagi na zbudowanie kompleksowego rozwiązania marketing automation. Dzięki niemu, klienci zyskują dostęp do zaawansowanej technologii, która pozwala zwiększenie konwersji, zwłaszcza przy użyciu modułu e-commerce. Łączymy zaawansowany backend z prostym w użyciu i przyjaznym interfacem. Myślę, że to rozwiązanie obrazuje trend, który widzimy na najważniejszych eventach branżowych: upraszczanie zaawansowanych technologicznie narzędzi, tak, aby użytkownik mógł z nich jak najwięcej ‘wycisnąć’ dla swojego biznesu – powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse.

W tym roku ekspertów GetResponse będzie można spotkać podczas B2B Marketing Forum w Bostonie (18-21 października), na konferencji adTECH w Nowym Jorku (2-3 listopada) oraz na Russian Interactive Week w Moskwie (1-3 listopada). Na lokalnym rynku, firma GetResponse będzie obecna podczas wydarzeń takich jak: eCommerce Standard w Warszawie (29-30 września) Kongres eHandlu w Katowicach (25 października), Wolves Summit w Warszawie (25-26 października) oraz Targi eHandlu w Warszawie (9 listopada).

Sylwester KozakGetResponse promuje Marketing Automation podczas nadchodzących wydarzeń branżowych

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.