Goal.pl, jeden z czołowych portali o tematyce piłkarskiej w Polsce, podpisał umowę strategiczną o współpracy z Nokaut.pl. Serwis zamierza też w tym roku zadebiutować na rynku NewConnect.
Podpisane porozumienie zakłada, że spółki wzajemnie będą promować w internecie swoje marki i usługi. Goal.pl zyskać ma „nowe możliwości dla czytelników” (m.in. kupowanie akcesoriów piłkarskich, korzystanie z promocji na takie artykuły itp.), Nokaut.pl zaś poszerzy bazę użytkowników.
Zgodnie z umową na stronach Goal.pl będą pojawiać się „oferty dnia” związane z tematyką piłkarską dostępne w serwisie Nokaut.pl. Z kolei w sekcji „piłka nożna” portalu Nokaut.pl widnieć będzie logo Goal.pl z informacją o partnerstwie strategicznym.
W 2013 roku Goal.pl zamierza też przeprowadzić prywatną ofertę akcji i zadebiutować na rynku NewConnect. Z rynku chce pozyskać 1-1,5 mln zł.
Serwis ma ok. 500 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie (wg Google Analytics) i generuje ok. 8 mln odsłon miesięcznie. W 2012 r. portal wypracował blisko 1 mln zł przychodów i ponad 100 tys. zł zysku EBITDA.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.