Na początku 2010 roku IAI S.A. przeprowadziło badanie na wybranej grupie klientów, pytając się ich o opinię na temat handlu na aukcjach internetowych. Zdecydowanie najczęściej wskazywaną niedogodnością były wysokie opłaty za wystawienie aukcji i prowizje. To był znak do rozpoczęcia szukania alternatyw. Wtedy narodziła się idea współpracy z Świstak.pl.
Świstak.pl to druga siła na polskim rynku aukcji. Oferuje sprzedającym dostęp do dwóch milionów potencjalnych klientów. Co więcej, na serwisie nie ma opłat za wystawienie aukcji lub prowizji od sprzedaży. Poza tym serwis prowadzi bardziej liberalną politykę informowania o nazwach sklepów, oznaczaniu zdjęć i podawania danych kontaktowych od Allegro.pl.
Jednak Świstak.pl do tej pory nie był w centrum zainteresowania polskich sklepów internetowych, ponieważ nie posiadał API, a przez to nie było narzędzi do masowego, automatycznego i szybkiego zarządzania dużą ofertą i wieloma aukcjami. W wyniku integracji z IAI, Świstak.pl stworzył w pełni funkcjonalne API, które od teraz jest dostępne dla wszystkich developerów. Dzięki temu Świstak.pl ma szanse aktywnie konkurować z Allegro.pl.
– Nasza integracja z Świstakiem to szansa dla sklepów internetowych na uniezależnienie się od monopolu na rynku aukcji. Jak zawsze staramy się stwarzać naszym klientom nowe drogi rozwoju i pozyskiwania klientów. – tłumaczy Paweł Fornalski, CEO IAI S.A. – Dla wszystkich sklepów, bez względu na wielkość, asortyment i marże jest to idealna okazja aby dotrzeć do nowej, kilkumilionowej grupy klientów i zwiększać swoją sprzedaż nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów.
Dla klientów IAI integracja z Świstak.pl to szansa na pozyskanie nowego rynku zbytu bez wysokich kosztów. Dodatkowo klienci IAI-Shop.com w prezencie od Świstak.pl otrzymają pakiet promocyjny o wartości 300 złotych, weryfikację konta poza kolejnością oraz zaproszenie do forum Świstak.pl VIP.
Świstak.pl rozwija się w tej chwili bardzo dynamicznie. Integracja z IAI-Shop.com jeszcze bardziej przyspieszy tę dynamikę i zwiększy ilość aukcji. Na sprzedawców czeka już dwumilionowa grupa klientów, którzy chętnie zapoznają się z nowymi ofertami – zachęca Piotr Szymczak Product Manager Świstak.pl – Możemy też zapewnić, że bardzo poważnie i uważnie wsłuchujemy się w opinie naszych użytkowników, co przekłada się na jakość naszych usług i rozwój. Na rynku jesteśmy od wielu lat i ciągle dążymy aby stać się największą platformą handlu w Polsce.
IAI od pięciu lat integruje sklepy internetowe z serwisami aukcyjnymi. Jako pierwsza firma wprowadziła tak zwaną dwukierunkową integrację, która pozwala na wystawianie aukcji i obsługę zamówień. Integracja z Świstak.pl jest oparta o takie same, sprawdzone i rozwijany lat mechanizmy. Daje to możliwość wystawiania jednego przedmiotu na kilku serwisach aukcyjnych. Odpowiednia przygotowana kontrola stanów magazynowych zapewnia zawsze aktualne dane o dostępności towarów. Jeżeli coś się sprzeda na jednym serwisie, zostanie wycofane z drugiego.
– Cenimy współpracę z Allegro, ale tak olbrzymi gracz na rynku spowodował jego zatrzymanie. Chcemy wspierać Świstaka wierząc, że konkurencja na rynku aukcji wszystkim wyjdzie na lepsze: klientom, sprzedającym i samym firmom, które będą się rozwijać. Mamy nadzieję, że wspólnie z Świstak.pl zmienimy polski e-handel na lepsze – podsumowuje Paweł Fornalski.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.