Sieć reklamy natywnej Interactions Europe otwiera biuro w stolicy Słowenii – Lublanie. Oddziałem pokieruje Iztok Malačič, który będzie odpowiedzialny również za budowę struktur w tym regionie oraz za sprzedaż oraz pozyskiwanie nowych wydawców i rozwój sieci w regionie obejmującym Włochy i państwa dawnej Jugosławii.
Iztok Malačič od ponad 16 lat związany z rynkiem reklamowym i medialnym na Słowenii i w Europie. Był między innymi członkiem zarządu słowackiej publicznej telewizji i radia, a także członkiem działającego w Brukseli komitetu wykonawczego organizacji EGTA, która zrzesza przedstawicieli reklamowych z większości europejskich stacji telewizyjnych i radiowych.
Iztok jest osobą zorientowaną na realizację celów i skuteczne rozwiązywanie problemów. Ma przy tym niezwykle bogate doświadczenie mediowe i reklamowe, doskonałe relacje z przedstawicielami naszej branży w wielu krajach. Dowiódł wielokrotnie, że potrafi budować skuteczne zespoły i równie skutecznie nimi zarządzać. Ze swoją wiedzą i doświadczeniem stanowi dla nas bardzo dużą wartość. – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający Interactions Europe.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.