Sklep internetowy Kolporter.pl ruszył w nowej szacie graficznej. Oferuje swoim Klientom blisko 100 000 produktów w tym: książki, muzykę, film i gry.
Serwis zaprojektowała agencja interaktywna Janmedia w ścisłej współpracy z
klientem. Prace rozpoczęła analiza usability i SEO wcześniejszego
rozwiązania. Na jej bazie zaprojektowano nowy layout serwisu. Następnym
krokiem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla sklepu oraz graficzne
zaprojektowanie kluczowych podstron.
Za stronę technologiczną projektu odpowiedzialny jest Kolporter. Po
zakończeniu wdrożenia Janmedia przeprowadziła testy serwisu, w tym testy
wydajnościowe.
Kolporter.pl jest doskonałym przykładem tego jak ścisła współpraca z
klientem i wzajemne zrozumienie wpływa na efektywność pracy. Szczególnie
ważne jest dla nas porozumienie z klientem na poziomie koncepcji. W
przypadku Kolporter.pl od początku do końca czuliśmy, że realizujemy
wspólną, spójną wizję. – mówi Tomek Karwatka, Dyrektor Operacyjny w Janmedia
Dzięki współpracy z Janmedia serwis Kolporter.pl nabrał nowego, świeżego
wyglądu, który wyróżnia sklep spośród innych w sieci. Teraz jesteśmy
jednoznacznie identyfikowani w Internecie. Znajomość wyników badań usability
umożliwiła poprawę nawigacji serwisu oraz dodanie wielu elementów
ułatwiających klientom przeglądanie oferty sklepu – mówi Robert Sołkiewicz,
Doradca Zarządu ds Strategii i Rozwoju eBiznesu w Kolporter S.A.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.