14 lutego wystartował program lojalnościowy Ceneo – Klubu Łowców Nagród. Tego dnia serwis obchodził również ósmą rocznicę istnienia.
Wszyscy użytkownicy Ceneo.pl mogą zbierać CeneoPunkty i wymieniać je na nagrody. Wśród nich m.in. kosmetyki i perfumy, sprzęt AGD, zegarki, sprzęt sportowy i komputerowy. W sumie ponad 60 nagród – pula ma się rozrastać.
Pierwsze punkty użytkownik otrzymuje za założenie konta. Kolejne może otrzymać za zakupy w Koszyku Ceneo.pl, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych lub wystawienie opinii o produkcie. Za każdy zakup do 1000 zł otrzymuje jeden CeneoPunkt za każde wydane 5zł. Za zakupy powyżej kwoty 1000 zł otrzymuje od razu 200 punktów.
Celem programu jest przyzwyczajenie internautów do zakupów w Ceneo. Klub Łowców Nagród ma być rozwijany, planowane są nowe możliwości wymiany punktów, nowe aktywności, konkursy (także na Facebooku) i nowe nagrody.
Twórcy Ceneo.pl podsumowali także ubiegły, ósmy rok funkcjonowania serwisu.
W październiku wystartowała pierwsza w historii kampania reklamowa Ceneo o szerokim zasięgu. Oparliśmy ją na idei, że każde działanie ma swój początek, a Ceneo jest idealnym miejscem do rozpoczynania zakupów internetowych. Jest tutaj wszystko co potrzeba – kompleksowa informacja o produktach, ich cenach, i bezpiecznych sklepach, w których można ów produkt nabyć. Celem kampanii było pokazanie, że Ceneo jest dobrym miejscem zakupowym dla każdego – informują.
Miniony rok w Ceneo to także podwojenie liczby produktów prezentowanych w serwisie. O ile w grudniu 2011 prezentowano 3,5 mln produktów, o tyle na koniec 2012 było ich już prawie 7 mln. Wzrosła także liczba ofert w serwisie – z 10 mln w 2011 do 15 mln na koniec 2012 r.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.