LifeTube rozpoczął współpracę strategiczną z MUSE

Opublikowano: 29 marca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

LifeTube, sieć wielokanałowa YouTube (MCN), podjęła współpracę strategiczną z firmą Gunhed, twórcą platformy MUSE i narzędzi do analityki social video. W ramach wspólnych działań klientom sieci zostaną udostępnione narzędzia, pozwalające na raportowanie wyników kampanii.
Początek współpracy został zakomunikowany podczas LifeTube Inspirations – spotkania poświęconego trendom z zakresu influencer i wideo content marketingu oraz wynikom badań na temat efektywności kampanii realizowanych z udziałem twórców internetowych. W czasie spotkania gościom zaprezentowane zostało nowe narzędzie autorstwa MUSE i LifeTube, automatyzujące proces tworzenia raportów z kampanii.

W ich obszarze LifeTube wygeneruje dla marek i twórców informacje oraz statystyki, dotyczące kampanii realizowanych na kilku płaszczyznach. Nowe narzędzie wykorzystuje dane z YouTube’a, Facebooka, Instagrama oraz Snapchata i za pomocą kilku kliknięć pozwala na uzyskanie specjalistycznych raportów.

Współpraca dwóch silnych podmiotów, specjalizujących się w wideo, przynieść ma nowy standard raportowania wyników kampanii w polskiej branży digital.

Dawid ZarazińskiLifeTube rozpoczął współpracę strategiczną z MUSE

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem, turystyką i kulturą. Szef firmy nuAurora.com, wydawca portalu DziennikTurystyczny.pl.