monsterpolska.pl udostępnił swoim klientom nową usługę – Career Ad Network (CAN). Polega ona na realizowaniu ukierunkowanych, kreatywnych kampanii rekrutacyjnych. Bannery promujące konkretne oferty pracy umieszczane są na starannie dobranych serwisach Partnerów monsterpolska.pl.
Wyjście z ogłoszeniami poza własny serwis to element strategii firmy, zakładającej dotarcie do pasywnych kandydatów, czyli osób, które nie poszukują w danym momencie pracy, a które mogą zainteresować się atrakcyjnymi ofertami. Jest to bardzo atrakcyjna grupa dla pracodawców.
Usługa Career Ad Networks bazuje na doświadczeniach firmy Monster w zakresie marketingu, mediów online oraz rekrutacji i od kilku lat, z sukcesem, jest realizowana na rynkach zagranicznych. Badania Monstera pokazują, że dzięki kampaniom CAN klikalność na ogłoszenia wzrasta o 45%, a o 95% wzrasta ilość otrzymywanych aplikacji na ogłoszenie. Dobór mediów jest dokonywany dzięki technologii Relevant Reach, która pozwala na precyzyjne dobieranie serwisów na postawie aktywności internetowej użytkowników, ich lokalizacji, zajmowanego stanowiska czy wykonywanego zawodu. Pracodawcy mogą również śledzić, ilu kandydatów kliknęło na ich ogłoszenie oraz monitorować inne aktywności, takie jak: aplikowanie, rekomendowanie ogłoszeń znajomym, przeglądanie innych ogłoszeń.
Celem kampanii jest przede wszystkim dotarcie do zupełnie nowych grup odbiorców – szerokiej rzeszy pasywnych kandydatów – specjalistów, którzy nie poszukują aktywnie ofert pracy na serwisach kariery, ale mogą zainteresować się atrakcyjną ofertą, kiedy zobaczą ogłoszenie na ulubionym serwisie specjalistycznym bądź hobbistycznym.
Kampanie będą realizowane przy wsparciu domu mediowego OMG Digital. Rynek polski jest pierwszym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie usługa ta będzie wdrożona.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.