Morele.net dynamicznie rozwija sieć punktów odbiorczych, tzw. NetPunktów. Aktualnie sklep dysponuje ośmioma punktami w całej Polsce – od kilku dni z takiej opcji odbioru towaru mogą korzystać klienci z okolic Trójmiasta.
Koncepcja punktów odbiorczych Morele.net to propozycja dla klientów, którzy dokonują zakupów w internecie, ale z wielu względów preferują osobisty odbiór towaru w lokalu firmy. Takie rozwiązanie pozwala na obniżenie ceny zakupu o koszt wysyłki, poza tym umożliwia obejrzenie i ewentualne przetestowanie towaru jak w zwyczajnym stacjonarnym sklepie.
NetPunkty to również ważny element struktury firmy z punktu widzenia budowy wiarygodności i zaufania klientów, którzy często rezygnują z zakupów w internecie, gdy nie mogą obejrzeć towaru, a sprzedawca ma charakter wyłącznie wirtualny. Sklep internetowy Morele.net od początku istnienia rozumie te obawy, dlatego rozwija sieć punktów odbiorczych, aby jak największa liczba klientów mogła w prosty sposób skorzystać z oferty firmy.
Pierwszy NetPunkt otwarty w Krakowie zyskał uznanie klientów, co pociągnęło za sobą uruchomienie kolejnych punktów w Warszawie i Wrocławiu. Te trzy punkty są równocześnie sklepami firmowymi Morele.net.
Pozostałe NetPunkty powstały na bazie umów partnerskich (franczyza) z lokalnymi sklepami komputerowymi w Kielcach, Opolu, Rzeszowie, Katowicach i od kilku dni w Trójmieście. Partnerzy Morele.net to starannie wyselekcjonowane i popularne w swoich miastach sklepy w dogodnych lokalizacjach. Nowo otwarty punkt w Trójmieście znajduje się przy głównej ulicy w Sopocie.
Docelowo firma planuje sieć 17 punktów odbiorczych w największych miastach Polski i wynik ten powinien zostać osiągnięty na początku trzeciego kwartału 2009 r.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.