TechnoBoard, wyspecjalizowany fundusz zalążkowy, ogłasza kolejny nabór pomysłów na e-biznes, który rusza 3 września. Pomysłodawcy mogą uzyskać do 830 tys. zł dofinansowania. Co zrobić, aby sięgnąć po te pieniądze?
Już 3 września, w najbliższy poniedziałek, rusza nabór pomysłów na e-biznes w TechnoBoard. Jest to wyspecjalizowany fundusz zalążkowy, który opiera swoją działalność na dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Skarbu Państwa, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 3.1. Istnieje on od początku 2010 roku i od tego czasu realizuje projekty inkubacji małego e-biznesu. Teraz po raz kolejny TechnoBoard chce wesprzeć młodych przedsiębiorców, mających pomysł na własny e-biznes.
Maksymalnie, z funduszu zalążkowego TechnoBoard można uzyskać 830 tys. zł dofinansowania, pomoc merytoryczną i wsparcie w rozwoju biznesu po utworzeniu spółki. Nabór potrwa dwa tygodnie, a kandydaci z pomysłami do dofinansowania powinni kierować swoje zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie www.technoboard.pl.
Beneficjentem programu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, która przedstawi swój projekt e-biznesu. W pierwszym etapie prezentacja przedsięwzięcia internetowego ma obejmować wyłącznie kilkunastozdaniowy opis. Po analizie zgłoszeń, fundusz TechnoBoard wybierze do tzw. preinkubacji około 45 projektów, a ich twórcom zaoferuje bezpłatne analizy prawne i techniczne, jak również wsparcie przy optymalizacji procesów sprzedaży. Pomoże również sformułować i przeprowadzić badania rynkowe oraz biznesplany. Każdy uczestnik preinkubacji będzie mógł odbyć indywidualne konsultacje ze specjalistami z zespołu TechnoBoard.
Wysokość wsparcia finansowego dla najlepszego projektu e-biznesu będzie uzależniona od wartości wkładu pomysłodawcy, harmonogramu i potrzeb danej spółki. W zamian za kapitał, TechnoBoard przejmuje od 20 do 49,99 proc. udziałów w nowo powstającej spółce. Decyzję o zainwestowaniu w konkretny projekt podejmuje w TechnoBoard Komitet Inwestycyjny.
Przy wyborze projektów kierujemy się nie tylko ściśle mierzalnymi wskaźnikami, ale też tym, jak układa się współpraca z pomysłodawcą. Oczywiście ważnymi elementami są tu innowacyjność i przygotowanie biznesowe – powiedział Grzegorz Sperczyński, kierownik preinkubacji TechnoBoard.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.