Woolet zaprezentował nową linię inteligentnych portfeli – Woolet 2.0 i Woolet Travel XL 2.0 są połączeniem klasycznej elegancji i szyku z zaawansowaną technologią.
Dzięki modułowi komunikacyjnemu Bluetooth LE, każdy Woolet łączy się w czasie rzeczywistym ze smartfonem właściciela. System powiadomień gwarantuje, że właściciel nie zapomni o zabraniu ze sobą takiego portfela. Portfele zostały wyposażone w niewidoczną, zintegrowaną elektronikę, zasilaną przez baterię ładowaną bezprzewodowo w standardzie Qi. Portfele są ręcznie szyte przez polskich kaletników i powstają z wysokogatunkowej, naturalnej skóry.
Woolet 2.0 mieści cztery karty kredytowe w dedykowanych kieszonkach, a dodatkowy slot pozwala na umieszczenie w portfelu dokumentów tożsamości lub większej liczby kart. Woolet Travel XL 2.0 posiada miejsce na sześć kart kredytowych i dwie dodatkowe, powiększone kieszenie na dokumenty. Nowe Woolety debiutują w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz brązowej. Wkrótce dostępny będzie również alternatywny wariant z nowoczesnej ekoskóry.
Portfele można zamawiać od 13 marca w internetowym sklepie woolet.co. Podstawowa wersja modelu Woolet 2.0 wyceniona została na 119 dolarów, natomiast Woolet Travel XL 2.0 kosztuje 149 dolarów. Wysyłka za pośrednictwem oficjalnego sklepu realizowana jest do klientów na całym świecie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.