Lepsza kontrola na postępami kampanii i więcej informacji o subskrybentach to tylko niektóre z nowości przedstawionych w nowej wersji aplikacji mobilnej GetResponse.
Skupiamy się przede wszystkim na pomocy klientom i ułatwieniu im prowadzenia biznesu. Aplikacja dostępna na iOS i Androida pozwala na wgląd do konta i zarządzanie działaniami email marketingowymi 24 godziny na dobę, bezpośrednio z poziomu telefonu czy tabletu. – powiedział Daniel Brzeziński, vice prezes GetResponse.
Jakie zmiany znajdują się w nowej wersji?
Podsumowanie kampanii
Dzięki dodaniu podsumowania kampanii na pulpicie aplikacji, użytkownicy zyskują widok z zestawieniem informacji o prowadzonych kampaniach. W tym miejscu mogą też kontrolować wszystkie aktywne autorespondery, formularze i Landing Pages.
Wyszukiwanie
Ulepszone wyszukiwanie pozwala użytkownikom na znalezienie bardziej dokładnych wyników dotyczących subskrybentów, wiadomości, formularzy i Landing Pages – z poziomu smartfona lub tabletu, bezpośrednio na pulpicie. Zyskują też bezpośredni dostęp do informacji o kontaktach.
Tagi i Scoring w podsumowaniu kontaktu
Użytkownicy zyskują dostęp do tagów, które zostały przypisane do poszczególnych subskrybentów. Mogą też dodawać nowe tagi i usuwać te już przypisane. Dzięki nowej zakładce „Score” widoczny jest również podgląd aktualnie przypisanych punktów i historyczne dane o ich zmianach.
Zaawansowane opcje wyszukiwania kontaktów
Użytkownicy mają też możliwość zaawansowanego wyszukiwania opartego na kryteriach takich jak Tagi czy Scoring przypisanych do indywidualnych subskrybentów. Po takim wyszukaniu można wysłać wiadomość do wybranych kontaktów, wprost z aplikacji.
Wsparcie funkcji Multi-user
GetResponse daje możliwość korzystania z funkcji Mulit-user, co oznacza, że kilku członków zespołu może korzystać z systemu w tym samym czasie, a każdy może mieć nadany inny poziom dostępu. Od teraz mobilna aplikacja dla systemu Android wspiera ten podział.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.