Monika Dąbrówka awansowała na stanowisko Affiliate Director. Do jej obowiązków będzie należał rozwój sieci Afilo i ścisła współpraca z wydawcami.
Monika Dąbrówka dołączyła do Afilo we wrześniu tego roku jako Affiliate Media Manager. Na stanowisku Affiliate Directora zastąpiła Piotra Winiarza, który odszedł z firmy. Monika Dąbrówka wieloletnie doświadczenie w branży zdobywała pracując u największego brokera reklamy internetowej CR Media Consulting. Zajmowała się obsługą klientów agencyjnych takich jak: OMD, Mediaedge:CIA, Media Direction, Value Media, Initative oraz klientów bezpośrednich: Investors TFI, Young Digital Poland, Dax Cosmetics,Speak Up.
Jako Affiliate Director będzie odpowiadać za rozwój sieci Afilo, głównie w obszarze współpracy z wydawcami. Do obowiązków Moniki Dąbrówki należeć będzie także kierowanie zespołem pracowników odpowiedzialnych za realizację programów partnerskich oraz nadzór nad zespołem rozwijającym produkty reklamowe w ramach oferty Afilo.
Monika ma bardzo duże doświadczenie i doskonale zna branże reklamy internetowej. Mimo, że spędziła z nami do tej pory niewiele czasu dała się poznać jako bardzo kompetentna, zaangażowana i dynamiczna osoba. – skomentował Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.