Notowany na warszawskim parkiecie Comarch uruchomił nowy portal korporacyjny – Comarch.pl. Jest to kolejny etap w realizacji strategii komunikacji firmy w Internecie. Wykonanie portalu powierzono agencji interaktywnej SoInteractive, która należy do grupy kapitałowej giełdowego lidera rynku IT.
Comarch, od kilku miesięcy pracuje nad unowocześnieniem swojego wizerunku w sieci. Podjęte działania obejmują zmiany w identyfikacji wizualnej poszczególnych sektorów produktowych, redesign logotypu, a także rewitalizację portali internetowych.
Nową odsłonę Comarch.pl wyróżnia elegancki design oraz przyjazna nawigacja. Interaktywne elementy graficzne wykonane za pomocą technologii PV3D czynią portal Comarch.pl nowoczesnym i przejrzystym, ułatwiając przy tym nawigację po serwisie.
Zdaniem dyrektora kreatywnego SoInteractive Grzegorza Gracza: Autorskie rozwiązania CMS – systemu zarządzania treścią – pozwoliły nie tylko na zbudowanie szerokiej i nowoczesnej platformy komunikacyjnej, ale także stworzyły zupełnie nowe możliwości wspierania działań związanych z pozycjonowaniem portalu.
W nowym layoucie, obok wersji polskiej, działają również portale skierowane na rynek amerykański www.comarch.com, niemiecki www.comarch.de oraz dla krajów Unii Europejskiej www.comarch.eu.
Agencja SoInteractive opracuje dla Comarch dodatkowe cztery wersje językowe portalu: francuską, rosyjską, hiszpańską i ukraińską oraz nowe Internetowe Centrum Medialne.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.