Nokaut.pl – wicelider wśród porównywarek cen w internecie w Polsce – rozpoczął współpracę z Merlin.pl, jednym z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych.
Miłośnicy książek, multimediów oraz sprzętu fotograficznego, RTV i AGD mogą – za pośrednictwem Nokaut.pl – bez wychodzenia z domu i w jednym miejscu porównać niemal 3 mln ofert sklepów internetowych.
„Obecność w porównywarkach cen jest jednym z najlepszych i najbardziej efektywnych kosztowo sposobów dotarcia do klientów z informacją o sprzedawanych produktach. Zamieszczenie oferty w porównywarce internetowej ma realne przełożenie na obroty sklepu – w tym przypadku pozyskiwanie klientów odbywa się przy relatywnie niewielkich opłatach miesięcznych. Sklepy doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie niesie za sobą obecność w przeglądarkach. Niezależnie od wielkości asortymentu, obrotów czy doświadczenia w e-commerce, współpraca z Nokaut.pl po prostu się opłaca. Dowodem tego jest nasza współpraca z największymi podmiotami e-handlu, dlatego cieszymy się mogąc powitać Merlin.pl w gronie naszych Klientów” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut S.A., właściciela Nokaut.pl.
Merlin.pl oferuje ponad 200 tysięcy produktów, w tym: książki, muzykę, filmy, zabawki, kosmetyki, odzież, artykuły sportowe, multimedia, elektronikę oraz sprzęt fotograficzny. Sklep ma już milion zarejestrowanych klientów oraz blisko 100 tysięcy realizowanych zamówień miesięcznie.
„Współpraca z Nokaut.pl jest doskonałym sposobem dotarcia do e-klientów. Porównywarki cen cieszą się dużym uznaniem wśród internautów, a Nokaut.pl jest jednym z najpopularniejszych w Polsce serwisów tego rodzaju. Mamy nadzieję, że – prezentacja oferty produktowej w miejscu, które odwiedza miesięcznie niemal 3 mln użytkowników – przyczyni się do wzrostu zainteresowania produktami z naszego sklepu” – dodaje Anna Bogdańska, Prezes Merlin.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.