Szefowa projektu Ouya ogłosiła, że oparta na Androidzie konsola trafi do sprzedaży w czerwcu. Czy będzie sprzedażowym hitem na miarę kampanii na Kickstarterze?
Ouya, androidowa konsola do gier, o której szerzej pisaliśmy w połowie lipca, ma jeszcze szansę odmienić rynek stacjonarnego grania. Projekt uzyskał ogromne wsparcie społeczności crowdfundingowego serwisu Kickstarter – udało mu się zebrać ponad 8,5 mln dolarów od 63 tys. osób, co stanowiło przekroczenie oczekiwań o 805 proc.
Właśnie poznaliśmy pierwsze szczegóły dotyczące dystrybucji konsoli. Będzie można ją kupić poprzez stronę internetową (działa już przedsprzedaż), a w czerwcu pojawi się w amerykańskich sklepach Target, Best Buy oraz GameStop. Urządzenie będzie dostępne także na Amazonie. Co ciekawe, jako pierwsi, jeszcze w marcu, konsolę otrzymają osoby, które wsparły projekt na Kickstarterze.
Znamy również cenę. Ouya kosztować będzie 99,99 dolarów, dodatkowy kontroler zaś – 49,99 dolarów. Wszystkie dostępne na konsolę gry będzie można wypróbować za darmo. Oprócz gier urządzenie udostępniać będzie również materiały partnerów, wśród których znalazły się m.in. VEVO, iheartradio czy TuneIn.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.