Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Kiedy

02.12.2015    

Gdzie

Millenium Plaza Golden Floor
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

Organizator, firma MultiExpo Sp. z o.o., ma zaszczyt Państwa zaprosić do udziału w konferencji: „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”.

Data i miejsce: 2 grudnia 2015 r., Warszawa

Co w programie?

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • SocialCRM czyli jak w mediach społecznościowych traktować klientów?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Wdrożenie i integracja systemu CRM
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM, a zarządzanie wiedzą

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: – Marketingu – Sprzedaży – Handlowego – IT – BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Strona wydarzenia: multiexpo.pl/crm-2

Rejestracja: multiexpo.pl/crm-2/rejestracja

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

Kontakt:

Dorota Iwanicka
Kierownik Projektu
mobile: +48/691 571 598
e-mail: [email protected]

Scroll to Top