Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych

Data: 04.04.2017,

Konferencja daje możliwość dzielenia się doświadczeniami i omówienia najnowszych trendów w branży, ale przede wszystkim to doskonała okazja do spotkań i rozmów biznesowych, często na najwyższym poziomie.

Takie spotkania są szczególnie istotne zwłaszcza dzisiaj, kiedy branże turystyczna i hotelarska stoją przed wyzwaniami związanymi z dynamicznie zmieniającą się sytuacją polityczną i gospodarczą w świecie, również w miejscach, które jeszcze niedawno były światowymi kurortami. Czy polscy hotelarze będą potrafili wykorzystać szansę, jaka pojawiła się przed nami? Jak stworzyć Inteligentny Hotel? Jak skutecznie zarządzać hotelem w 2017 roku? Jak ważną rolę w zarządzaniu obiektami hotelowymi pełni marketing?  Na te pytania próbować będą odpowiadać Patroni Merytoryczni nowej konferencji dla hotelarzy, która wystartuje już za miesiąc.

Konferencja „Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych” już 4 kwietnia w Warszawie. Do bezpłatnej rejestracji zapraszamy: właścicieli hoteli, dyrektorów hoteli, dyrektorów ds. marketingu, managerów ds. marketingu, osoby zarządzające obiektami biznesowymi, gastronomicznymi i typu leisure.

Zarejestruj się już teraz ->> Ilość miejsc jest ograniczona.  Decyduje kolejność zgłoszeń.

Patroni honorowi konferencji: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Na forum wystąpią:

  • Henryk Mruk – profesor zwyczajny na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, oraz pracownik w Katedrze Handlu Międzynarodowego
    „Rola marketingu w budowaniu partnerstwa z klientem”
  • Karol Weber – Inspektor Hotelowy
    „Hotel Inteligentny – sprawna obsługa, zadowolony gość, wyższy zysk inwestora”
  • Adam Latek – Managing Director, Latek Hotels
    „Reklama i marketing w Smart TV i technologii VR jaki wpływ ma na sprzedaż usług hotelarskich”
  • Anna Nowakowska – Manager ds. Kluczowych  Klientów w Hotelu NARVIL Conference & Spa
    „Nowe technologie  w branży hotelarskiej i gastronomicznej, po co , dlaczego i czy są nam potrzebne? Przegląd technologicznych trendów i prognoz na najbliższy sezon”
  • Dagmara Plata – Alf – CEO w firmie Hotel Media Group
    „Innowacyjne narzędzia marketingu internetowego dla obiektów hotelowych i restauracji”
  • Sebastian Hikała – Dobrzański – CEO projektu 4Gastro
    „Technologie sprzedaży i marketingu w Gastronomii. Czyli pokolenie „Z” gościem Restauracji”
  • Marcin Dyrda – właściciel, GastroWiedza.pl
    „Ponadprzeciętny serwis w gastronomii hotelowej’
  • Tomasz Bursztynowicz – Dyrektor pionu hotelowego, Nosalowy Dwór Resort & Spa
    „Oczekiwania nowej generacji Gości, jakim powinien sprostać nowoczesny hotel”

Uczestnikom konferencji zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Miejsce konferencji: Warszawa

Kontakt z organizatorem:
Karolina Gromadzka
mobile: + 48 535 304 214
e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl



Mapa niedostępna
Dawid ZarazińskiZastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych