PayPer.pl – nowa sieć reklamy efektywnościowej

Opublikowano: 27 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

PayPer.pl, uruchomiona przez Agorę nowa sieć reklamy internetowej, oferuje klientom powierzchnie reklamowe dobierane dla kampanii efektywnościowych.

W ofercie sieci PayPer.pl znajduje się m.in. bogate portfolio Grupy Gazeta.pl, partnerami są obecnie: sieć reklamy kobiecej Glossy Media, która współpracuje z 76 serwisami internetowymi skierowanymi do kobiet oraz sieć AdTaily zrzeszająca blisko 14 tys. wydawców stron internetowych. Sukcesywnie finalizowane są rozmowy z kolejnymi partnerami.

Sieć Payper.pl proponuje reklamodawcom dziewięć pakietów tematycznych (podlinkowane do www), m.in. Wiadomości, Kobieta i Lifestyle, Praca czy Sport i Moto, które zgrupowane są w trzech liniach cennikowych (podlinkowane do www). Ceny dostosowywane są indywidualnie do każdej kampanii. Oferta sieci skierowana jest do klientów bezpośrednich, agencyjnych i domów mediowych.

- To, co ma wyróżniać PayPer.pl na rynku, to jakościowe treści serwisów zawartych w ofercie – kolejnych partnerów będziemy dobierali właśnie według takiego klucza
- mówi Dorota Bachman, dyrektor ds. transakcji i kampanii efektywnościowych w segmencie Internet Agory, odpowiedzialna za rozwój PayPer.pl.

W kampaniach efektywnościowych klient płaci za pożądane działanie odbiorcy przekazu reklamowego, np. przejście odbiorcy na stronę produktu poprzez kliknięcie w reklamę i dokonanie zakupu. Uzyskanie najlepszych efektów zapewnia wykorzystywana przez Payper.pl technologia TradeDoubler, jednego z najlepszych systemów do monitorowania i raportowania kampanii efektywnościowych.

Kierownikiem sprzedaży w sieci PayPer.pl został Tomasz Targoński.

Hanna LaskowskaPayPer.pl – nowa sieć reklamy efektywnościowej

Podziel się!

O autorze

hania