PayPer.pl, uruchomiona przez Agorę nowa sieć reklamy internetowej, oferuje klientom powierzchnie reklamowe dobierane dla kampanii efektywnościowych.
W ofercie sieci PayPer.pl znajduje się m.in. bogate portfolio Grupy Gazeta.pl, partnerami są obecnie: sieć reklamy kobiecej Glossy Media, która współpracuje z 76 serwisami internetowymi skierowanymi do kobiet oraz sieć AdTaily zrzeszająca blisko 14 tys. wydawców stron internetowych. Sukcesywnie finalizowane są rozmowy z kolejnymi partnerami.
Sieć Payper.pl proponuje reklamodawcom dziewięć pakietów tematycznych (podlinkowane do www), m.in. Wiadomości, Kobieta i Lifestyle, Praca czy Sport i Moto, które zgrupowane są w trzech liniach cennikowych (podlinkowane do www). Ceny dostosowywane są indywidualnie do każdej kampanii. Oferta sieci skierowana jest do klientów bezpośrednich, agencyjnych i domów mediowych.
– To, co ma wyróżniać PayPer.pl na rynku, to jakościowe treści serwisów zawartych w ofercie – kolejnych partnerów będziemy dobierali właśnie według takiego klucza – mówi Dorota Bachman, dyrektor ds. transakcji i kampanii efektywnościowych w segmencie Internet Agory, odpowiedzialna za rozwój PayPer.pl.
W kampaniach efektywnościowych klient płaci za pożądane działanie odbiorcy przekazu reklamowego, np. przejście odbiorcy na stronę produktu poprzez kliknięcie w reklamę i dokonanie zakupu. Uzyskanie najlepszych efektów zapewnia wykorzystywana przez Payper.pl technologia TradeDoubler, jednego z najlepszych systemów do monitorowania i raportowania kampanii efektywnościowych.
Kierownikiem sprzedaży w sieci PayPer.pl został Tomasz Targoński.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.