Pomimo ogromnej popularności sieci społecznościowych e-mail wciąż pozostaje najpopularniejszą formą kontaktu ze znajomymi – takie są wnioski z badania przeprowadzonego przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski.
Badanie przeprowadzone przez IIBR dla Grupy Wirtualna Polska pokazuje, że 97 proc. polskich internautów deklaruje korzystanie z poczty, 70% spośród nich robi to przynajmniej raz dziennie. Z poczty w telefonie komórkowym korzysta już 75 proc. użytkowników korzystających z internetu mobilnego. Dla 84 proc. użytkowników sieci społecznościowe są najczęstszą formą komunikacji, dla 74 proc. komunikatory internetowe.
Najczęściej z mobilnej poczty korzystają właściciele iPhone’ów – aż 79 proc. z nich codziennie, mieszkańcy miast powyżej 500 tys. (57 proc. – codziennie), osoby w wieku 25-44 lata (52 proc. – codziennie) i z wykształceniem wyższym (51 proc. – codziennie). Na tablecie pocztę internetową sprawdza 18 proc. użytkowników – jest to blisko dwukrotny wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
Poczta Grupy WP pozostaje liderem wśród serwisów pocztowych w Polsce. Korzysta z niej 8,3 mln internautów (Real Users). Użytkownicy wybierają pocztę Grupy WP ze względu na jej dużą pojemność (44%), niezawodność (41%), duże załączniki (36%) oraz bezpieczeństwo (34%).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.