Poczta Polska przedstawia dwie nowe usługi – neofakturę i neorachunki, które już są dostępne na platformie Envelo. Dzięki nowym rozwiązaniom wystawcy faktur będą mogli wysłać rachunki do wielu odbiorców jednocześnie, a ich odbiorcy łatwo nimi zarządzać.
Neorachunki to usługa przeznaczona dla odbiorców faktur wysyłanych w wersji elektronicznej. Usługa ta pełni funkcję skrzynki odbiorczej, do której trafiają zasubskrybowane przez użytkownika neofaktury. Przychodzące neofaktury są dostępne w skrzynce odbiorczej i archiwizowane na serwerach wewnętrznych, dzięki temu użytkownik nie utraci danych w związku z awarią domowego komputera. Odbiorca może także ustawić dla swoich neorachunków powiadomienia. Wiadomość o nowej fakturze elektronicznej zostanie wówczas wysłana na jego adres e-mail.
Elektroniczna wysyłka neofaktury to ograniczenie kosztów związanych z wydrukiem, oszczędność czasu i pewność, że korespondencja dotrze do odbiorcy – neofaktura w przeciwieństwie do e-maila nie wpadnie do spamu. Trafi ona do specjalnej skrzynki odbiorczej użytkownika na Envelo obsługiwanej w ramach usługi Neorachunki – powiedział Grzegorz Świdwiński, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.
W najbliższych miesiącach spółka planuje udostępnić neorachunki poprzez aplikację Envelo na smartfony i tablety.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.