Spółka Payback oraz GTS Energis promują dostęp do Internetu poprzez program lojalnościowy.
Program lojalnościowy Playback skierowany jest do klientów indywidualnych, którzy kupując usługę MULTIMO poprzez program PayBACK otrzymują dodatkowy bonus – punkty PayBACK. Punkty można wymieniać na nagrody.
Do programu PayBACK można przystąpić w każdej chwili. Wystarczy założyć konto w serwisie www.payback.pl.
„Będąc firmą działającą w Internecie szczególnie zależy nam na jak największym rozwoju dostępu do ogólnoświatowej sieci”, – tłumaczy Przemysław Klich ze spółki Payback. „Dlatego oferta Multimo skierowana do uczestników naszego programu cieszy nas szczególnie. Atrakcyjna oferta dostępu do
Internetu staje się jeszcze bardziej korzystna dzięki możliwości pozyskania punktów w naszym programie. Nasi Użytkownicy przekonali się już jak atrakcyjne nagrody mogą uzyskać za punkty PayBACK.”
„Dobre programy lojalnościowe służą zwiększaniu sprzedaży oraz budowaniu relacji między firmą a klientem. Rozpoczynając współpracę z firmą PayBACK liczymy na umocnienie pozytywnych relacji z obecnymi klientami i pozyskanie nowych, którym możemy poprzez program lojalnościowy PayBACK zaoferować dodatkowe korzyści”, – powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Działu Marketingu w firmie GTS Energis.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.