Ruszyła telewizyjna kampania home.pl

W sobotę 19 czerwca ruszyła telewizyjna kampania dostawcy usług internetowych dla firm – home.pl. Dom mediowy PanMedia Western odpowiada za planowanie mediów.

– To pierwsza duża kampania związana z usługami rejestracji domeny internetowych i hostingu stron WWW w masowych mediach. Wcześniej działania reklamowe firm tej branży prowadzone były jedynie w internecie, prasie i billboardach – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu PanMedia Western.

Celem kampanii jest szerokie zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. home.pl liczy też na wzrost świadomości przedsiębiorców dotyczący potrzeby obecności w sieci i wynikających z tego korzyści.

Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl potwierdza, że będzie to pierwsza duża kampania promująca usługi rejestracji domen internetowych i hostingu stron WWW w polskich stacjach telewizyjnych – Na tak dużą skalę dotychczas nikt nie promował potrzeby obecności w internecie dla małego biznesu – mówi Kuśmierz.

Zdaniem osób zarządzających home.pl o wyborze PanMedia Western zdecydowały wysokie kompetencje i zaangażowanie zespołu domu mediowego. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos. W trwającej kilka tygodni kampanii będą puszczane dwie wersje telewizyjnych spotów

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top