Afilo wraz z firmą Quartic z Grupy Divante opracowały innowacyjny produkt, pozwalający na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych – Salesbooster. Jest połączeniem możliwości inteligentnego systemu personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu Quartic oraz technologii retargetingu reklam internetowych, którą dostarcza Afilo.
Salesbooster to produkt skierowany przede wszystkim do dużych i średnich sklepów internetowych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych algorytmów eksploracji danych (data mining) i sztucznej inteligencji, system gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego, identyfikuje ich potrzeby oraz preferencje zakupowe. Na tej podstawie tworzy indywidualne rekomendacje dla każdego klienta. Afilo zaś „oznacza” użytkowników sklepu, a następnie emituje im reklamy na innych stronach internetowych, treść jest indywidualnie dopasowana do historii poruszania się danej osoby po sklepie.
– Blisko 98 % użytkowników opuszcza sklep internetowy nie dokonując zakupu. Salesbooster pomaga odnaleźć ich w sieci, zainteresować ponownie ofertą sklepu i przekonać do zakupu. – wyjaśnia Adam Dyba z Afilo.
– Od pewnego czasu poszukiwaliśmy silnego partnera z branży reklamowej, z którym moglibyśmy zaproponować na rynku e-commerce nową usługę, polegającą na wykorzystaniu personalizowanych rekomendacji i systemu Quartic w reklamie internetowej. Synergia działań i wykorzystanie możliwości Quartic i Afilo, umożliwi zbudowanie bardzo skutecznego produktu, który pomoże naszym Klientom zwiększyć sprzedaż i wyznaczy nowy standard na rynku.– mówi Paweł Wyborski, prezes zarządu Quartic.
Reklamy generowane przez Salesbooster są personalizowane w czasie rzeczywistym i dostosowane do potrzeb konkretnego użytkownika. Kreacje tworzone są z gotowych elementów, dobieranych na podstawie danych z systemu. Dodatkowo są optymalizowane pod względem generowanych konwersji. System pozwala na sterowanie zawartością reklam. Wyklucza na przykład produkty, które użytkownik już widział, albo kupił. Rekomenduje mu natomiast produkty podobne do ostatnio oglądanych oraz produkty komplementarne do zakupionych, inspirując go do zakupów. W systemie dostępnych jest wiele strategii personalizacji reklamy, w wybór odpowiedniej zależy od specyfiki danego biznesu.
Salesbooster został wprowadzony na rynek 21 września 2011. Produkt sprzedaje Afilo we współpracy z Quartic. Oferta dostępna jest w podstawowym modelu rozliczeń – CPC (cost per click). Po okresie testowym możliwe jest przejście na rozliczanie w modelu cost per sale.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.