zanox, globalny lider marketing internetowego w modelu „płać za sukces”, wdrożył w swojej sieci partnerskiej, liczącej ponad milion podmiotów działających w ponad 200 krajach – wydawców online, reklamodawców i dostawców internetu – Internetowy Kodeks Postępowania.
Internetowy Kodeks Postępowania (IKP) został stworzony w celu zapewnia najwyższych standardów postępowania oraz zapewniania odpowiedniej jakości e-usług, treści (contentu) oraz funkcjonalności technicznej w zakresie handlu i marketingu internetowego. Dokument IKP przewiduje także sankcje dla potencjalnych nadużyć.
– Z racji tego, ze jesteśmy światowym liderem, z którym współpracuje ponad milion partnerów w ponad 200 krajach, czujemy się szczególnie odpowiedzialni ze etyczne postępowanie i przejrzystość rynku marketingu afiliacyjnego – skomentował Thomas Hessler, prezes i współzałożyciel zanox.de AG. Jesteśmy dumni z tego, że dzięki kodeksowi postępowania możemy świadomie stymulować najwyższą jakość oraz promować wzorce etycznego postępowania w całym sektorze – dodał Hessler.
Zanox powołał do życia także nowy system prawny oraz wewnętrzny zespół zanox Network Watch, którego celem jest monitoring wydajności świadczonych usług w sieci przez całą dobę.
www.zanox.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.