Firma Social WiFi założona przez Artura Racickiego rozszerzyła działalność i utworzyła spółkę w Stanach Zjednoczonych. Podpisała też pierwszą umowę dystrybucyjną.
Dzięki wykorzystaniu Social WiFi właściciele lokali publicznych mogą identyfikować swoich gości i proponować różne aktywności marketingowe. Social WiFi ma już za sobą pilotaż w kluczowych miejscach Nowego Jorku i dwumiesięczny pobyt CEO, Artura Racickiego, w Dolinie Krzemowej w Kalifornii. Wszystkie działania mają związek z udziałem spółki w programie Plug And Play International realizowanemu dzięki wsparciu finansowemu NCBiR w ramach projektu Go Global. Social WiFi zostało wybrane spośród setek zgłoszonych firm i na początku czerwca tego roku otrzymało 196 tys. złotych na przygotowanie strategii wejścia na rynek amerykański i kanadyjski.
Chcemy wykorzystać naszą obecność w Stanach na 100%. Udział w Plug And Play to dla nas szkoła życia i prawdziwy obraz funkcjonowania startupów w USA. Cały czas jesteśmy szkoleni z tego, jak rozmawiać i prezentować swój biznes zarówno klientom, jak i inwestorom. Efektem naszej pracy jest dostanie się na ważne eventy branżowe jakimi są Plug And Play Expo i NYC Demo Day. To między innymi tam zaprezentujemy Social WiFi przed szerszą publicznością – powiedział Artur Racicki, CEO Social WiFi.
Obecnie z Social WiFi korzysta ponad 120 tys. użytkowników w Europie. Spółka do końca roku ma w planach obecność na nowych rynkach zagranicznych w USA, Czechach, Turcji.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.