Wraz z 10 partnerami takimi jak: Allegro, BP, BZ WBK, Orange, Telekomunikacja Polska, Grupa Hotelowa Orbis, czy Real rozpoczyna działalność Program Bonusowy Payback. Przewagą nowego Programu ma być fakt, że obejmie on nie jedną, ale wiele firm z różnych sektorów prowadzących działalność detaliczną i online. Dzięki temu konsumenci będą mogli gromadzić punkty na każdym kroku, w trakcie codziennych zakupów.
Nareszcie polscy konsumenci będą mogli korzystać z profesjonalnie zarządzanej karty lojalnościowej. Będą zbierać punkty używając tylko jednej karty, otrzymywać ciekawe oferty i atrakcyjne nagrody. W ciągu kilku nadchodzących miesięcy będziemy rozwijać sieć naszych partnerów oraz możliwości gromadzenia punktów – mówi Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska.
Payback, który od roku 2000 odnosi znaczące sukcesy na rynku niemieckim, starannie wybrał termin startu Programu w Polsce.
Polska to najważniejszy i najsilniejszy rynek w Europie Wschodniej, a polscy konsumenci chętnie zbierają punkty. To doskonały punkt wyjścia do wprowadzenia w Polsce kart lojalnościowych nowej generacji – komentuje Alexander Rittweger, twórca i założyciel Programu Payback, obecnie Prezes holdingu Loyalty Partner.
Artur Brzęczkowski, Dyrektor Marketingu Grupy Allegro przekonuje, że dla jego firmy lojalność klientów jest niezmiernie istotna.
Kiedy firma Loyalty Partner zwróciła się do nas z propozycją współpracy, uznaliśmy to za wyjątkową możliwość rozwinięcia naszych istniejących programów i inicjatyw lojalnościowych. Jest to dla nas również doskonała okazja do współpracy z firmą, która z sukcesem pozyskuje partnerów – liderów poszczególnych branż i zarządza tak skomplikowanym przedsięwzięciem, jakim jest multipartnerski program bonusowy – mówi Brzęczkowski.
Popularność Programu Bonusowego Payback potwierdza przykład z rynku niemieckiego. Obecnie 60 proc. wszystkich gospodarstw domowych posiada kartę Payback, a 83 proc. Niemców zna markę Payback. 175 firm partnerskich przyłączyło się do programu, a klienci korzystają z kart średnio cztery razy w miesiącu. W 2008 r. Niemcy zgromadzili punkty o wartości 150 mln euro i wymienili ponad 90 proc. zgromadzonych punktów na nagrody. W tym samym roku całkowita wartość transakcji dokonanych przy użyciu karty Payback wyniosła 16 miliardów euro.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.