Super-Pharm wybiera Magento 2

Opublikowano: 8 listopada 2016. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: , , ,

Super-Pharm uruchamia w Polsce sklep internetowy oparty na rozwiązaniu Magento 2 Enterprise Edition. Za projekt i wdrożenie odpowiada Bold Brand Commerce.

Uruchomienie nowego kanału sprzedaży jest naturalną konsekwencją rozwoju firmy i ciągłego zwiększania jej konkurencyjności. Chcemy, aby nasi klienci mieli wygodny i bezpieczny sposób kontaktu z naszym sklepem niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Jednym z kluczowych założeń strategii omnichannel naszej sieci to wygoda zakupów poprzez smartphone, jaki i przez komputer stacjonarny – powiedział Olgierd Oszmiański, dyrektor IT w Super-Pharm Poland.

boldsuperpharm_1-1

Prace nad projektem i wdrożeniem platformy e-commerce dla Super-Pharm obejmowały część przedwdrożeniową: analizę, opracowanie strategii sprzedaży wielokanałowej rozłożoną na poszczególne etapy wdrożenia całego rozwiązania, uwzględniające wejście marki i odpowiednią komunikację, pozycjonowanie online, jak i przygotowanie organizacji do zmiany i osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.

Na samo wdrożenie e-sklepu składała się integracja Magento 2 Enterprise z dedykowanym systemem ERP Farmax, (stanowiący dla platformy źródło informacji o procesach sprzedażowych, magazynowych i logistycznych) oraz programem lojalnościowym Lifestyle.

Sprawne dodanie nowego kanału sprzedaży wymagało od nas współpracy z dostawcą systemu ERP, konsultantami ZenCard oraz pracownikami Super-Pharm. Mieliśmy zaledwie 4 miesiące na prace analityczne, projekt UX oraz wdrożenie, co przy tak dużym zadaniu i dużej liczbie osób zaangażowanych w projekt stanowi nie lada wyzwanie. Nad realizacją całego procesu pracował doświadczony zespół certyfikowanych deweloperów Magento 2, a w projekcie przyjęto zwinne podejście do wdrożenia, które pozwoliło nie tylko na szybkie reagowanie na zmiany, ale również na elastyczne dostosowanie się do procesu wdrożenia – powiedział Robert Żochowski, dyrektor IT i wiceprezes zarządu Bold Brand Commerce.

Sylwester KozakSuper-Pharm wybiera Magento 2

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.