Symetria awansowała w UX Alliance

Agencja Symetria awansowała w UX Alliance, ogólnoświatowym stowarzyszeniu firm zajmujących się badaniami użyteczności. Po roku współpracy zmieniła status z członka na partnera.

„UX Alliance skupia liderów branży usability na całym świecie. Cieszymy się, że Polska reprezentowana jest przez tak solidną firmę, jaką jest Symetria. Pełnoprawne członkostwo świadczy o oferowanych przez agencję wysokiej jakości usługach. Fakt, że tylko najwyższej klasy agencje przyjmowane są do naszego grona daje klientom pewność, że zlecane projekty zostaną wykonane rzetelnie i kompleksowo” – mówi Bob Schumacher, założyciel UX Alliance i Managing Director User Centric (Stany Zjednoczone).

Ponad rok współpracy z organizacją potwierdził kompetencje Symetrii. Do tej pory współpraca objęła 5 międzynarodowych projektów. Między innymi, Symetria wykonała: badanie użyteczności dla T-Mobile we współpracy z Serco Experience Lab (Wielka Brytania), zdalne badanie aplikacji rządowej (RUT) we współpracy ze SnitkerGroup (Dania), a także badanie Twittera, które odbyło się w 17 krajach, przy udziale 40 badaczy UXa (Badanie Twittera – pdf).

Symetria awansowała w UX Alliance 1„Jesteśmy zaszczyceni możliwością dalszej współpracy z UX Alliance. Dzielona wiedza, najlepsze praktyki i stosowanie najnowszych technologii, sprawia, że stowarzyszenie osiąga wymierne i  podziwiane na arenie międzynarodowej rezultaty. Mamy nadzieję na jeszcze szerszą współpracę w tak znakomitym międzynarodowym gronie” – komentuje Wojciech Wrzaskała, CEO Symetria.

Symetria jest członkiem UX Alliance od września 2009r. Stowarzyszenie zrzesza 23 firmy specjalizujące się w badaniach użyteczności. Organizacja pracowała przy około 250 międzynarodowych projektach, testowanych w ponad 30 państwach, w których udział brało 15, 000 uczestników.

www.symetria.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top