Gamellon, gamingowa sieć partnerska YouTube w Polsce, wzmacnia dział sprzedaży

Opublikowano: 21 października 2016. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , ,

Od października sieć partnerska Gamellon poszerzyła swój dział sprzedaży, którym kieruje teraz Weronika Krzymińska pełniąc funkcję head of sales. Do zespołu dołączyła również Marcelina Woźniak jako senior sales manager. 

Sylwester KozakGamellon, gamingowa sieć partnerska YouTube w Polsce, wzmacnia dział sprzedaży

AdAction Network rozpoczyna współpracę z Artegence

Opublikowano: 4 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

AdAction Network, tematyczna sieć reklamowa dla graczy tworzona przez firmę AdAction, rozpoczęła współpracę z Artegence. Należące do Artegence serwisy Gamintor, Jabler i Skizo wejdą w skład sieci i powiększą jej portfolio.

Hanna LaskowskaAdAction Network rozpoczyna współpracę z Artegence

Gramy w globalnej sieci reklamy

Opublikowano: 16 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Polska dołączyła do czołówki światowego przemysłu reklamy w rozrywce. Stało się to za sprawą umowy podpisanej między największą siecią reklamy w grach, IGA Worldwide, a firmą AdAction, specjalizującą się w wykorzystaniu gier w działaniach marketingowych. Umowa obejmuje współpracę przy umieszczaniu reklam dynamicznych w grach komputerowych i na konsole w sieci IGA Worldwide kierowanych do polskich graczy. Sieć obejmuje swoim zasięgiem …

Hanna LaskowskaGramy w globalnej sieci reklamy

Adam Semik wzmacnia zespół AdAction

Opublikowano: 2 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Adam Semik dołączył z początkiem października do zespołu AdAction. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za sprzedaż reklam w grach komputerowych i projektach mobilnych realizowanych przez AdAction. Adam Semik jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Karierę zawodową rozpoczynał w domu mediowym OMD Polska, gdzie odpowiadał za zakup mediów. Następnie związany był z siecią reklamy internetowej IDMnet, w której to firmie nadzorował obsługę …

Hanna LaskowskaAdam Semik wzmacnia zespół AdAction

Noworoczne wzmocnienia w IDMnet

Opublikowano: 18 stycznia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Sieć reklamy internetowej IDMnet powiększa swój zespół. Dynamiczny rozwój firmy i coraz większa ilość prowadzonych projektów zaowocowały poszerzeniem istniejących już struktur, a także powołaniem nowej komórki organizacyjnej – Działu Nowych Projektów. Z początkiem Nowego Roku skład osobowy IDMnet poszerzył się o sześć nowych osób. Wzmocniono dział agencyjny, obsługi adserwerowej i klientów bezpośrednich, a także powołano Dział Nowych Projektów. Nowi pracownicy …

Sylwester KozakNoworoczne wzmocnienia w IDMnet