Kilka dni temu firma Apple przedstawiła nową linię urządzeń, wśród których najwięcej uwagi skupił iPad mini. Podczas prezentacji tablet porównywano do Nexusa 7. Teraz swój produkt postanowiła także porównać firma Amazon.
Na stronie głównej sklepu wyświetlana jest reklama porównawcza, w której zestawione zostały najważniejsze cechy Kindle Fire HD oraz iPada mini. Pierwszy z tabletów przekonywać ma przede wszystkim ceną – 199 dolarów (drugi kosztuje 329 dolarów). Podkreślono także takie cechy jak ekran („30 proc. więcej pikseli niż w iPadzie mini”), możliwość oglądania filmów HD czy głośniki stereo.
Do podkreślenia akcji marketingowej wykorzystano również cytat z serwisu Gizmodo:
…wasz [tzn. firmy Apple – przyp. red.] 7,9-calowy tablet ma mniej pikseli niż konkurencyjne 7-calowe tablety! Wpychacie w niego gorszy ekran, sprzedajcie drożej i oskarżacie innych o kompromis? Nieźle.
Konkurencja na rynku tabletów, zwłaszcza tych mniejszych, robi się coraz bardziej zażarta. W walce o pieniądze klientów firmy nie będą przebierać w środkach. Miejmy nadzieję, że zyskają na tym przede wszystkim konsumenci.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.