ARBOinteractive CEE realizuje w pięciu krajach kampanię Visit Britain promującą Wielką Brytanię. W kampanii bierze udział Polska, Czechy, Rosja, Węgry i Austria. Celem działań jest wypromowanie Wielkiej Brytanii jako ciekawego regionu, który warto odwiedzić.
Na miejsce emisji wybrano serwisy na portalach i witryny o tematyce turystycznej. Wśród polskich stron zaplanowanych w kampanii znalazła się m.in. eHoliday.pl, na której reklamy Visit Britain pokazywane są zarówno użytkownikom z Polski, jak i zza granicy.
Wśród zagranicznych stron w kampanii uwzględniono m.in. austriacką witrynę Reise-hero.at, czeską Idnes.cz, węgierską Napi.hu oraz rosyjską T2T.ru. Ze względu na niejednolitą ofertę witryn w poszczególnych krajach w kampanii Visit Britain wykorzystane zostały różnorodne formy reklamowe. Są to jednak głównie billboard, rectangle i skyscraper o wymiarach zależnych od standardów w danym kraju.
„ARBOintearctive CEE odpowiada za zintegrowaną sprzedaż powierzchni reklamowej wszystkich oddziałów ARBOinteractive w Europie Środkowo-Wschodniej. Niemniej jednak bardzo często na potrzeby realizowanych kampanii współpracujemy również z innymi oferentami powierzchni reklamowej w Internecie w poszczególnych krajach. Dzięki temu nasza oferta jest jeszcze bardziej atrakcyjna dla reklamodawców w Wielkiej Brytanii, Niemczech czy Francji” – mówi Aleksandra Ośko kierująca sprzedażą w ARBOinteractive CEE.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.