eMarketer: profesjonalne treści są przyszłością wideo w sieci

Opublikowano: 27 lutego 2009. Kategoria: Bez kategorii. Tagi: , , , , ,

eMarketer zadaje proste, choć bardzo istotne pytanie: czy obejrzeniu milionów krótkich klipów wideo stworzonych przez innych użytkowników, internetowi widzowie nie poszukają czegoś… lepszego? Wydaje się to bardzo prawdopodobne. Oczekiwania – wraz z ze wzrostem ilości kontentu wideo, jego „konkurencyjności” – będą wzrastać w istotnym tempie.

admagazine.pleMarketer: profesjonalne treści są przyszłością wideo w sieci

Stwórz drużynę, zagraj z Ebim na Epuls.pl

Opublikowano: 16 września 2008. Kategoria: Bez kategorii. Tagi:

Siła interakcji, marketing szeptany, wirtualne prezenty i nietypowe formy oraz działania reklamowe. Tak w dużym skrócie wyglądała kampania reklamowa „Stwórz drużynę, zagraj z Ebim” w serwisie Epuls.pl. Pepsi postanowiło wykorzystać potencjał reklamowy tkwiący w serwisach społecznościowych. Pepsi ze SmolarkiemW maju br. polski oddział koncernu Pepsi rozpoczął akcję promocyjną "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim", w której internauci tworzyli na specjalnym portalu …

Hanna LaskowskaStwórz drużynę, zagraj z Ebim na Epuls.pl

Promocja w sieci platformy Gradobicie.pl

Opublikowano: 7 sierpnia 2008. Kategoria: Bez kategorii. Tagi:

Platforma Gradobicie.pl, będąca siecią serwerów gier multiplayer, zorganizowała konkurs na najlepszego gracza w Counter Strike. Zabawa miała na celu promocję platformy wśród graczy-internautów.O platformie: Gradobicie.pl to sieć serwerów gier multiplayer, rozwijana i zarządzana przez firmę AdAction. Gry komputerowe, jak dowodzą światowe badania konsumentów, to jedna z najpopularniejszych a zarazem najdynamiczniej rozwijających się form rozrywki w dzisiejszym świecie. Dzięki Internetowi błyskawicznie …

Hanna LaskowskaPromocja w sieci platformy Gradobicie.pl

PLAY stawia na Mobilne Gadu

Opublikowano: 13 czerwca 2008. Kategoria: Bez kategorii. Tagi:

Miłośnicy mobilnych technologii mogli od początku maja korzystać z bezpłatnej wersji komunikatora Gadu-Gadu na telefony komórkowe i urządzenia przenośne. Wprowadzenie oferty było możliwe dzięki operatorowi sieci PLAY, który sponsorując użytkownikom wersje mobilne komunikatora, chciał dotrzeć do licznej społeczności, pasjonatów internetowych pogaduszek.Na czym polega niezwykłość kampanii PLAY w Mobilnym Gadu? Jest to pierwsza tego typu kampania, przygotowana przez Zed Digital (departament …

Hanna LaskowskaPLAY stawia na Mobilne Gadu

Pierwsza w Polsce reklama w grach komputerowych

Opublikowano: 28 kwietnia 2008. Kategoria: Bez kategorii. Tagi:

Firma AdAction, która zajmuje się szeroko pojętą rozrywką w Internecie i urządzeniach mobilnych, stworzyła pierwszą w Polsce kampanie reklamową w grach komputerowych z wykorzystaniem dynamicznie podmienianych reklam.W dniach 2.04.2008 – 6.04.2008 została przeprowadzona przez AdAction pierwsza w Polsce legalna kampania reklamowa w grach komputerowych Counter Strike i Colin McRae: Dirt. Kampania promowała dwóch klientów: Kode5 (polski przystanek międzynarodowego turnieju dla …

Hanna LaskowskaPierwsza w Polsce reklama w grach komputerowych

Case Study: Agencja REDage dla marki GARNIER

Opublikowano: 2 kwietnia 2008. Kategoria: Bez kategorii. Tagi:

Agencja interaktywna REDage, specjalizująca się w e-marketingu firm kosmetycznych, przygotowała we wrześniu 2007 kampanię promocyjną farb do włosów marki GARNIER. Marka ta jest częścią światowego koncernu kosmetycznego L’Oreal, oferującego produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Założenia kampanii Głównym założeniem kampanii było podniesienie świadomości produktu GARNIER100% COLOR (paleta 22 kolorów) w określonej grupie docelowej – kobiety w wieku 20-30 lat, …

Hanna LaskowskaCase Study: Agencja REDage dla marki GARNIER